Teams

Etima gør teamarbejde nemt – én registrering dækker hele holdet og sparer tid og fejl.

Smartere samarbejde med teams

I Etima kan medarbejdere grupperes i teams, så arbejdet bliver endnu lettere at registrere og følge op på. Når en opgave tildeles et team, er det nok, at én fra holdet registrerer timer og materialer – og så bliver det automatisk registreret for hele teamet. Det gør registrering hurtigere, mere præcis og langt mindre besværlig i en travl hverdag.

Funktioner og fordele

Derfor er vores kunder glade for Etima

+4,8 - Fremragende

Enkelt at sætte op – nemt at bruge

Teamfunktionen i Etima er udviklet med brugervenlighed i fokus. Administratorer eller mestre kan hurtigt oprette hold, tildele opgaver og sikre, at arbejdet registreres korrekt – uden at belaste medarbejderne med unødvendige opgaver. Det gør registreringen effektiv, og alle data er klar til fakturering og løn.

Fleksibelt teamsamarbejde til enhver arbejdsplads

Uanset om I arbejder med tømreropgaver, servicebesøg eller montageprojekter, gør Etimas teamfunktion det nemt at organisere arbejdet. Systemet er bygget til virkeligheden – og teamarbejdet er en naturlig del af det.

En naturlig del af Etimas helhedssystem

Teamfunktionen spiller naturligt sammen med resten af Etima. Når teams bruges sammen med sagsstyring, kalender og registrering, får du en samlet løsning, der gør hverdagen nemmere – for både ledelse og medarbejdere.

Få en gratis snak

Har du brug for at vide mere, eller har du nogle spørgsmål til om din virksomhed kan bruge ETIMA? Så giver vi gerne en gratis snak, udfyld felterne herunder, så vender vi snarest tilbage.

Få en uforpligtende snak

"*" indikerer påkrævede felter

Navn*
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.