Tidsregistrering

Etima digitaliserer sagsstyring med opgaver, timer, materialer og dokumentation samlet ét sted – enkelt overblik!

Få styr på timerne

Med Etima får du nem og præcis tidsregistrering direkte på den enkelte opgave. Timer registreres via mobil eller computer og gemmes automatisk på sagen. Det sikrer korrekt fakturering, færre fejl – og overholdelse af lovkravet om objektiv arbejdstidsregistrering pr. 1. juli 2024.

Funktioner og fordele

Derfor er vores kunder glade for Etima

+4,8 - Fremragende

Hvorfor timeregistrering er vigtigt

Timeregistrering handler ikke kun om overblik – det handler om økonomi, effektivitet og lovgivning. Når du har styr på alle timer, ved du præcis hvad der skal faktureres, og hvad der skal udbetales. Samtidig får du indsigt i hvilke opgaver, der skaber mest værdi – og hvor du kan optimere.

Nem og fejlfri tidsregistrering

I Etima registreres timerne direkte fra opgaven, og systemet laver automatisk timesedler. Mester og bogholder får det fulde overblik og kan godkende timerne online. Godkendte timer sendes direkte til løn og fakturering – uden dobbeltarbejde.

Klar til integration og rapportering

Etima integrerer med dine eksisterende systemer – fx Dinero, e-conomic, Billy og lønsystemer. Rapporter giver indsigt i alt fra arbejdstimer og fravær til faktureringsgrad og dækningsbidrag. Alt er samlet ét sted – klart, digitalt og brugervenligt.

Etima understøtter integration med de mest brugte danske lønsystemer:

Du kan eksportere timer direkte fra Etima til dit foretrukne lønsystem, så du slipper for manuel indtastning og fejl. Det sparer tid og sikrer korrekt løn til tiden – hver gang.

Få en gratis snak

Har du brug for at vide mere, eller har du nogle spørgsmål til om din virksomhed kan bruge ETIMA? Så giver vi gerne en gratis snak, udfyld felterne herunder, så vender vi snarest tilbage.

Få en uforpligtende snak

"*" indikerer påkrævede felter

Navn*
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.