Etima digitaliserer sagsstyring med opgaver, timer, materialer og dokumentation samlet ét sted – enkelt overblik!
Med Etima får du nem og præcis tidsregistrering direkte på den enkelte opgave. Timer registreres via mobil eller computer og gemmes automatisk på sagen. Det sikrer korrekt fakturering, færre fejl – og overholdelse af lovkravet om objektiv arbejdstidsregistrering pr. 1. juli 2024.
Timeregistrering handler ikke kun om overblik – det handler om økonomi, effektivitet og lovgivning. Når du har styr på alle timer, ved du præcis hvad der skal faktureres, og hvad der skal udbetales. Samtidig får du indsigt i hvilke opgaver, der skaber mest værdi – og hvor du kan optimere.
I Etima registreres timerne direkte fra opgaven, og systemet laver automatisk timesedler. Mester og bogholder får det fulde overblik og kan godkende timerne online. Godkendte timer sendes direkte til løn og fakturering – uden dobbeltarbejde.
Etima integrerer med dine eksisterende systemer – fx Dinero, e-conomic, Billy og lønsystemer. Rapporter giver indsigt i alt fra arbejdstimer og fravær til faktureringsgrad og dækningsbidrag. Alt er samlet ét sted – klart, digitalt og brugervenligt.
Du kan eksportere timer direkte fra Etima til dit foretrukne lønsystem, så du slipper for manuel indtastning og fejl. Det sparer tid og sikrer korrekt løn til tiden – hver gang.
Etima integrerer med løn, økonomi og GPS – effektiv hverdag uden dobbeltarbejde og fejl.
Du kan oprette en gratis konto og komme i gang med det samme.
Vil du hellere have en gennemgang først? Så book en hurtig demo, og se hvordan Etima kan hjælpe din virksomhed med at spare tid og få styr på registreringerne.
© 2025 etima.dk
Alle rettigheder forbeholdes.
CVR: 44786273
Har du brug for at vide mere, eller har du nogle spørgsmål til om din virksomhed kan bruge ETIMA? Så giver vi gerne en gratis snak, udfyld felterne herunder, så vender vi snarest tilbage.
"*" indikerer påkrævede felter